מדריכי צ׳י קונג מומלצים שמאחוריהם לפחות שנה כחלק מצוות ההוראה בקורס מדריכים

מדריכי צ׳י קונג מומלצים בישראל, כדי לעזור לציבור למצוא מדריכים של צ׳י קונג רפואי ברחבי הארץ ולהקל על כל מי שרוצה ללמוד ולתרגל ומצוא את המדריך צ׳י קונג הנכון או את מדריכת צ׳י קונג הנכונה.

הכנו עבורכם רשימת מומלצים. כל המדריכים ברשימה זו עברו הכשרה וסיימו קורס מדריכי צ׳י קונג, נבחנו ע״י אמיר פרלמן מאסטר בצ׳י קונג רפואי וראש בית הספר ונמצאו מתאימים להדרכה גם ברמת הביצוע וגם ביכולתם להעביר את סדרות הצ׳י קונג ודרך ההדרכה חשובה עבורנו לא פחות מיכולת אישית.

כל המדריכים היו חלק מצוות ההוראה לפחות שנה אחת לצדו של אמיר פרלמן בקורס הכשרת מדריכים. בין אם פרונטאלי או לימודי צ'י קונג אונליין.

לוגו של הכשרת מטפלים בצ׳י קונג רפואי הבריאות בידיים שלך

מדיקל צ׳י קונג ישראל הכשרת מדריכי צ׳י קונג רפואי

מטפלים מומלצים בצ׳י קונג סיימו השתלמות טיפול ספציפית ועברו מבחן עיוני ברפואה סינית אנרגטית

בבחירת מטפל בצ׳י קונג רפואי יש חשיבות רבה לידע ולרמת ההכשרה שהמטפל עבר, בכדי להקל על הציבור בבחירת מטפל מומלץ בצ׳י קונג הכנו רשימה עם פרוט אילו השתלמויות ספציפיות של צ׳י קונג רפואי כל מטפל עבר.

כל המטפלים ברשימה זו עברו מבחן עיוני מעמיק בתום סדנה של 60 שעות אקדמיות ברפואה סינית אנרגטית עם אמיר פרלמן אישית. במסגרת זו נלמדו החומרים הבאים: המבנה האנטומי האנרגטי של האדם. מהי גישה טיפולית נכונה בצ׳י קונג רפואי, יחסי מטפל מטופל תקינים ועוד.

מסלול ההסמכה כמטפל/ת בצ׳י קונג רפואי כולל שמונה מודולים וברשימה זו תמצאו מטפלים שאנו מאמינים בכישוריהם ונציין מה תחום ההתמחות של כל מטפל. 

רשימת מטפלים מוסמכים כולל תחומי התמחות של כל מטפל/ת ואזור מגורים | מטפלים מומלצים צ'י קונג רפואי

דינה גדליה Medical Qigong Therapist

דינה הנה בוגרת המחזור הראשון להכשרת מדריכים ומטפלים בהצטיינות, גרה ומטפלת בבית שמש. תחומי התמחות: בעיות שלד גידים ומפרקים, הדרכת מדיטציות מעולם הצ'י קונג. חלק מצוות ההוראה במדיקל צ'י קונג ישראל מאז שנת 2017 ועד היום.

דינה גדליה מטפלת בצ׳י קונג רפואי בעלת ניסיון של 4 שנות הוראה לצדו של אמיר פרלמן

סימה סידו Medical Qigong Therapist

סימה הנה בוגרת המחזור הראשון להכשרת מדריכים ומטפלים בהצטיינות יתרה, גרה ומטפלת באזור פרדס חנה. תחומי התמחות: בעיות נשים, עקמת עמוד השדרה ובעיות שלד גידים ומפרקים. חלק מצוות ההוראה משנת 2016 ועד היום. רכזת הקורסים במדיקל צ'י קונג ישראל.

מדריכי צ'י קונג מומלצים סימה סידו

חיים פורמן Medical Qigong Therapist

חיים הנו בוגר המחזור הרביעי בהצטיינות: תחומי התמחות: בעיות שלד גידים ומפרקים, עקמת עמוד השדרה, צלילים מרפאים וכלי תידור. חיים היה חלק מצוות ההוראה בקורס בטבעון, 2019 ועד 2022

חיים פורמן מטפל בצ׳י קונג רפואי עבר סטאז׳ של שנה בהוראת הקורס לצדו של אמיר פרלמן

רעות קלמן Medical Qigong Therapist

רעות הנה בוגרת המחזור השישי בהצטיינות, התמחות בטיפול בבעיות יציבה עקמת עמוד השדרה. פיזיותרפיסטית בהכשרתה ובעלת ניסיון רב בתחום הטיפולי שיקומי. רעות מדריכה בקורסים בטבעון ובפרדס חנה.

רעות קלמן מדריכת צ'י קונג מדיקל צ,י קונג ישראל

מימי ויזנברג Medical Qigong Therapist

מימי הנה בוגרת המחזור השלישי בהצטיינות יתרה חלק מצוות הדרכת הקורס בתל אביב כיום עם שנתיים ניסיות ומתמחה בשיטת אילן לב. מימי כיום הנה חלק מצוות ההוראה בקורס מדריכי צ'י קונג אונליין.

מחפשים מקום ללמוד טאי צ'י בצפון או בחיפה? מצאתם! מדיקל צ'י קונג ישראל מזמינים אותכם להירשם לקורס טאי צ'י, לבקר בסדנאות טאי צ'י וצ'י קונג בצפון או להשתתף בשיעור פתוח.
דילוג לתוכן