מדריכי צ'י קונג בתרגול בים

צ'י קונג הריטריט הגדול | יקבע בקרוב

צ'י קונג הריטריט הגדול | יקבע בקרוב

ריטריט צ'י קונג שני ימים מלאים בסוף שנת הלימודים

צ'י קונג הריטריט השנתי הגדול! כמדי שנה אנחנו מקיימים את הריטריט הגדול המסורתי לתלמידי קורס הכשרת מדריכי צ'י קונג – יומיים מרוכזים של תרגול ולימוד מעמיק מהבוקר עד הערב. בבוקר היום השני והשלישי התלמידים מתנסים בתרגול מדיטציה אמבריונית. בבוקר היום השלישי נעשה חזרה ברצף על כל סדרות הצ'י קונג הנלמדות בקורס הכשרת מדריכי צ'י קונג.

הריטריט הזה נולד לבקשת תלמידי קורס הכשרת מדריכי צ׳י קונג כבר במחזור הראשון והפך להפנינג צ'י קונג שנתי אמיתי בו כל הקבוצות מרחבי הארץ נפגשות. תלמידים חדשים ובוגרים ממחזורים קודמים נפגשים ליומיים בהם אוכלים, שותים וישנים צ'י קונג, חוזרים על כל הסדרות בהעמקה, מתרגלים מדיטציה אמבריונית ובערב צופים בסרטוני העשרה, לאחר הצפיה מתנהל דיון שמטרתו להרחיב ולהעמיק את הידע של המתרגל בעולם הרפואה הסינית האנרגטית.

הריטריט מהווה הזדמנות להרחיב את עולם המושגים של התלמיד. היכרות עם סוגים נוספים של צ'י קונג הריטריט הגדול הוא הזדמנות לטעום צ'י קונג רפואי, צ'י קונג תודעתי ועוד.
הריטריט מיועד לתלמידי הקורסים של מדיקל צ'י קונג ישראל, אך פתוח גם לבוגרי בתי ספר אחרים. ההרשמה מוגבלת ל- 50 איש בלבד על בסיס כל הקודם זוכה.
תאריך: יקבע בקרוב
שעות: 11:00 – 19:00
מיקום: מרכז ימי קיסריה (שדות ים)
עלות: 795 ש״ח

לחצו כאן לצפייה בהסכם השימוש, מדיניות הפרטיות ומדיניות הביטולים לסדנאות וימי עיון.

ריטריט צ'י קונג אפשרויות לינה וארוחות

סטודנטים שמגיעים מרחוק ניתן ליצור קשר ישירות עם המרכז הימי שדות ים המציע חדרים במחיר נוח מאוד וארוחות בוקר במקום. ארוחות צהריים יש מגוון מסעדות ובתי קפה קרובים.

הריטריט השנתי הגדול כל המדריכים כל הסדרות חגיגת צ'י קונג רפואי

צ'י קונג הריטריט הגדול

צ'י קונג הריטריט הגדול זה הרבה יותר מחוויה או זמן תרגול, זאת הזדמנות להרגיש שאתם חלק מהמשפחה, בעוד שכל השנה כל קבוצה ברחבי הארץ מתרגלת בפני עצמה, פוגשים את חבריכם לקבוצה. במסגרת לימודי צ'י קונג הריטריט הגדול זאת הזדמנות להכיר ולפגוש את כולם! חדשים וותיקים סטודנטים משנים קודמות שבאים לחזור על החומר, כל המדריכים מכל הקבוצות וכפי שתראו בתמונה גולת הכותרת תרגול כל סדרות הצ'י קונג בים בשקיעה. אין דרך טובה יותר לסגור שנה!

דילוג לתוכן